دانلود بازی Hogwarts Legacy به همراه کرک برای/ ویندوز

cDHU28ds7cCvKAnVQo719gs0 copy 11zon - دانلود بازی Hogwarts Legacy به همراه کرک برای/ ویندوز

Hogwarts Legacy یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در آن بازیکنان می‌توانند در کلاس‌های مدرسه جادو و جادوگری هاگوارتز شرکت کنند. مکان‌هایی از مجموعه دنیای جادوگران که پیش از این در فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر مشاهده شده؛ مانند جنگل ممنوعه، کوچه دیاگون و هاگزمید قابل کاوش خواهند بود.

مناطق دیگری که هنوز به صورت بصری در رسانه‌های دیگر دیده نشده‌اند عبارت‌اند از اتاق‌های مشترک هافلپاف و ریونکلا و بسیاری از ساختمان‌های مرموز و جذاب درون قلعه معروف هاگوارتز. با پیشرفت در بازی، فضای داخلی و بیرونی قلعه از نظر بصری تغییر می‌کند تا با فصول سال مطابقت داشته باشد.

در ادامه با دانلود بازی Hogwarts Legacy با فایر فیکس همرا باشید

سفری جادویی به قلعه هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

در طول پروسه خلق شخصیت، بازیکن می‌تواند ظاهر، گروه و جنسیت خود را انتخاب کند. بازیکنان می‌توانند صدای شخصیت و نوع بدن خود را سفارشی کنند و لوازم جانبی مانند عینک را در خلق شخصیت اضافه کنند.

پیشرفت سطوح مختلف به بازیکن این امکان را می‌دهد که به جادوها، استعدادها و توانایی‌های مختلف دسترسی داشته باشد و آن‌ها را ارتقا دهد.

از طریق چالش‌های درون بازی، بازیکن امتیازهایی برای کسب آپگریدها کسب می‌کند. این چالش‌ها به شکل‌های مبارزه، انجام مأموریت، اکتشاف و جمع آوری آیتم‌های مختلف هستند.

شما می‌توانید به‌مرورزمان، تبدیل به قدرتمندترین جادوگر درون زمین‌های هاگوارتز شوید.

تصاویر

تریلر